Tuesday, October 14, 2008

Tabut Havası

Eski okulumu bırakıp yeni okuluma başladığımdan beri kaç dersten muaf olacağımı merak ediyordum.Nihayet dilekçe sonuçlanmış, 10 tane dersten muaf sayıldım.10 dersin 5'i bu dönemden.Eh, hal böyleken benim de bu dönem aldığım ders sayısı 3'e düşmüş oldu böylece.Yarın gideyim de şu danışmanla bir görüşeyim üst yıllardan gözüme kestirdiğim 3 dersi kapayım.

Zayıf, çelimsiz bir insan evladı olmama rağmen çok az hastalanırım.Uzun zamandır nezle bile olmadım.Lâkin dün son dersten çıkıp, otobüse binip, kendimi eve nasıl attığımı bilemedim.Feci hastalanmıştım.Evde de bir kaç saat kimse olmadığından, tek başıma cebelleştim hastalıkla.Akşama düzeldim o ayrı mesele.

3 yıldır uzun olan saçlarımı kestirdim bir kaç saat önce.Bakımıydı, bağlamasıydı, ders çalışırken rahatsız etmesiydi falan derken sıkıldığımı anladım, kestirdim gitti.3 numara değil, 5 numara da değil biraz daha uzun...ama kısa işte.Eski haline göre her traş kısa olacaktı zaten:)

Sistemi yenilemek üzere yeni parça siparişleri verdim.İşlemci, anakart ve ram'i değiştiriyorum.Zamanlarını doldurdular artık, tıknefes kalıyorlar oyun falan açtığımda.Hazır yeni sezonun oyunları da gelmeye başlamışken değiştireyim dedim ben de.İyi ettim.

No comments: