Thursday, October 19, 2006

FFF


20 gündür gitmiyordum, yarın hele bir köyüme gideyim de 9 -10 gün yatayım evimde.C.tesi de Şehremini mezunları olarak toplu iftarımız var, bakalım napıyor eski tayfa.Özledim keretaları.Gerçi kabile gibi dolaşacaz biraz ortamda, öyle kalabalık kalabalık ama olsun :)O değilde feci hastayım aslında, hem nezleyim hem de yutkunurken sanki taş yutuyormuş gibi oluyorum.Boğazım ağrıyor.Gerçi bardaklar dolusu sıcak çay-limon ikilisini bastım bünyeye iyi geldi baya.Ülke olarak salgın mı vardır ne boktur anlamadım.Tanıdığım bir sürü eleman hasta ya.Moralim de bozuk ayrıcana.Pisi pisine yenildik PSV'ye.Ah Mondi ah .ıçtın ağzımıza yemin ederim.Aldığımız maçı verdin, 60. dakikada mağlup ettin bizi.Öffffffffffffffffffffffffffff.

5 comments:

Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Geçmiş olsun :|
Resim süper bu arada :)

Burak Sevim said...

merhaba..Adım burak.aslının blogunda burocky diye geçer adım..ben de sakarya üniversitesinde endüstri mühendisliği okuyorum.istersen tanışalım

acare84 said...

Gecmis olsun abi, ayrica sana iyi eglenceler ve bayramlar.

Pathologic said...

Resimdeki eleman Ferhat Güzel bileceğiniz üzere:)

Burak şu an İstanbul'dayım ve nete de ancak cafeden girebiliyorum.Ayın 30'unda Sakarya da olacam.Sanırım o tarihten sonra görüşüp tanışabiliriz.

Burak Sevim said...

inşallah tanışırız.sana elimden geldiğince yardımcı olmak isterim