Friday, October 13, 2006

Kral

Öeh o amonyak ne beter şeymiş lan.Kokusu gitmedi hala burnumdan.Grubumdaki kızın teki zaten zor topladı kendini, bırakıyodı kafayı lab.ın bi köşesinde.

Hakan Şükür'üm ne güzel salladı 4 tane.Kapak olsun cümle aleme.Eski günlerine dönüş sinyali değil tabi bu.Ama hala Türkiye'de alternatifi olmadığının, hala Türkiye'nin en iyi santroforu olduğunun kanıtı.Yok ulan işte yedeği.

İki kelam daha etmek istiyorum Kral hakkında.Şunu farkettim ki ne Galatasaray'ın ne de milli takımın Hakan Şükür'süz bir maçını izleyesim gelmiyor ki futbolu çok sevmeme rağmen.Kızıyorum, bağrıyorum ama vazgeçemiyorum Hakan Şükür'den.Bir gün futbolu bırakınca oturup hüngür hüngür ağlarım büyük olasılıkla.O değil de Bologna'ya attığı gol nasıldı lan.Hahayt.Adam bir metreden fazla sıçrayıp, havada dönüp, yerle paralel konuma gelmiş ve kafayı çakmıştı.Zaten kalecide ömründe yediği en güzel gol olduğunu itiraf etmişti maçtan sonra.Şimdi bu adamın oynamadığı maçı nasıl zevkle izlersin?Bu adamın bir gün futbolu bırakacağı gerçeği nasıl içini yakmasın?

2 comments:

acare84 said...

Hakan Sukur`u pek sevmesemde oynayinca gercektende iyi oynuyor, gercektende Moldova maci cok guzeldi. Su gruptan ciksakda FIFA`daki yoneticleri guzel bir cevap versek tek dilegim bu.

Pathologic said...

Ah ah.İsviçre maçında çok pis şeyler oynandı üzerimizde.Ama ben inanıyorum bu gruptanda çıkarız, şampiyonada iyi işler de yaparız.