Wednesday, August 27, 2008

Harrryyyy

İstiyorum lan istiyorum be.Harry Kewell'ın 19 numaralı turuncu formasını istiyorum ulan.


Bugün Galatasaray'ın maçı var ya.Ulan geçin şu turu ya.Kaldı ki maça özel salaklılar yapmadığımız sürece (geçen maçta Skibbe'nin yüzyılın sürpriz kadrosunu çıkartması veAykut'un dehşet-ül arz hataları gibi) geçeriz bu turu gibi geliyor bana.Şampiyonlar liginin heyecanı başka be.

Ve tenis(spor spikerleri gibi geçtim).Yahu n'olacak bu bayanlar tenisinin hali.Bir tane izlenesi bayan raket kalmadı Henin da bıraktıktan sonra.Sharapova'nın maçları dünyanın en sıkıcı maçları.Ivanaovic ilk turu bile zor geçiyor.Williams kardeşlerden artık bıktım.Eee kim kaldı ki.Bir tane lokomotif isim yok.Bir tane şaşırtıcı maç yok.Nerede vakt-i zamanında Graf-Hingis maçları nerede şimdi maçlar.Halbuki erkekler tenisi öyle mi?Özel olarak takip ettiğim Nadal, Hewitt ve Safin'in maçları şöyle bir kenarda dursun(onlar da zaten heyecandan kuduruyorum:)) neredeyse her maç heyecanlı ve birbirinden kaliteli.İlk turda Nadal'ın elediği rakibi gördünüz mü?100 küsürüncü sırada olmasına rağmen yaptığı müthiş vuruşlarla ve güzel oyunuyla maçın güzelliğine katkısı Nadal'dan bile fazlaydı.

Diyeceğim o ki.Bayanlar tenisine yeni bir renk yeni bir heyecan lazım yahu.Hadi ama.

No comments: